W dniu 10 września br. miało miejsce uroczyste przekazanie karetki pogotowia dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Dokonano również odbioru inwestycji polegającej na dostosowaniu budynku szpitala do przepisów przeciwpożarowych.

Ambulans zakupiony przez Szpital Specjalistyczny w Jaśle jest pojazdem najwyższej klasy, posiadającym najnowsze rozwiązania techniczne i gwarantującym maksimum bezpieczeństwa oraz jak najwyższe parametry trakcyjne. Karetka będzie bardzo dobrze widoczna i słyszalna, posiada bowiem całą gamę świateł ostrzegawczych oraz dużą ilość płaszczyzn odblaskowych z folii mikropryzmatycznej oraz głośną sygnalizację dźwiękową. Przedział medyczny jest ergonomiczny i posiada do zagospodarowania bardzo dużą ilość podświetlanych schowków, szafek, wnęk i szuflad. Ambulans wyposażony jest w nosze wraz z podstawą oraz krzesełko kardiologiczne. Czynniki te wpływają pozytywnie na szybkość dotarcia pomocy do pacjenta oraz decydują o jego zdrowiu, a nawet życiu. Koszt całkowity inwestycji wyniósł  416 460,35 zł, z czego dotacja celowa z budżetu państwa wyniosła 300 000,00 zł, a 116 460,35 zł stanowiły środki własne. Jak podkreślił Michał Burbelka, Dyrektor Szpitala, o dotację z budżetu wnioskował Bogdan Rzońca, Poseł na SejmRP i jemu należą się podziękowania, że zakup karetki udało się sfinalizować.

Zakończono również inwestycję prowadzoną od 2017 roku, polegającą na dostosowaniu budynku szpitala do przepisów przeciwpożarowych. W ramach inwestycji dokonano ekspertyzy dla szpitala w zakresie nowego podziału na strefy pożarowe i kategorie zagrożenia, rozbudowano instalację oświetlenia awaryjnego i kierunkowego oraz instalację sygnalizacji pożaru SAP. Dzięki temu budynek szpitala spełnia wymagania pod względem bezpieczeństwa pożarowego. Całkowity koszt tej inwestycji to 1 107 000,00 zł, w tym 1 062 785,22 zł stanowiła dotacja ze środków Powiatu Jasielskiego, a 44 214,78 zł to środki własne szpitala.

W wydarzeniu udział wzięli: Alicja Zając – Senator RP, Bogdan Rzońca, Poseł na Sejm RP, Adam Pawluś – Starosta Jasielski, Andrzej Stachurski – Etatowy Członek Zarządu Powiatu, Stanisław Zając – Członek Zarządu Powiatu oraz przedstawiciele Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, na czele z Michałem Burbelką – Dyrektorem Szpitala. Wszyscy podkreślali jak ważne dla właściwego funkcjonowania służby zdrowia jest doposażanie placówek leczniczych w nowoczesny i profesjonalny sprzęt.

Adam Pawluś, Starosta Jasielski wyjaśnił: Inwestycja polegająca na dostosowaniu budynku szpitala do przepisów przeciwpożarowych była długo oczekiwana i jest niezbędna dla bezpieczeństwa pacjentów i personelu szpitala. Bez tej inwestycji nie byłby możliwy odbiór i uruchomienie kolejnej inwestycji związanej z przebudową bloku operacyjnego.

 

 

 

P1050220
P1050220
P1050231
P1050231
P1050232
P1050232
P1050233
P1050233
P1050238
P1050238
Podziękowanie od Dyrektora Szpitala dla Posła
Podziękowanie od Dyrektora Szpitala dla Posła
Podziękowanie od Dyrektora Szpitala dla Starosty
Podziękowanie od Dyrektora Szpitala dla Starosty

 

W dniu 10 września br. miało miejsce uroczyste przekazanie karetki pogotowia dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Dokonano również odbioru inwestycji polegającej na dostosowaniu budynku szpitala do przepisów przeciwpożarowych.
Ambulans zakupiony przez Szpital Specjalistyczny w Jaśle jest pojazdem najwyższej klasy, posiadającym najnowsze rozwiązania techniczne i gwarantującym maksimum bezpieczeństwa oraz jak najwyższe parametry trakcyjne. Karetka będzie bardzo dobrze widoczna i słyszalna, posiada bowiem całą gamę świateł ostrzegawczych oraz dużą ilość płaszczyzn odblaskowych z folii mikropryzmatycznej oraz głośną sygnalizację dźwiękową. Przedział medyczny jest ergonomiczny i posiada do zagospodarowania bardzo dużą ilość podświetlanych schowków, szafek, wnęk i szuflad. Ambulans wyposażony jest w nosze wraz z podstawą oraz krzesełko kardiologiczne. Czynniki te wpływają pozytywnie na szybkość dotarcia pomocy do pacjenta oraz decydują o jego zdrowiu, a nawet życiu. Koszt całkowity inwestycji wyniósł 416 460,35 zł, z czego dotacja celowa z budżetu państwa wyniosła 300 000,00 zł, a 116 460,35 zł stanowiły środki własne. Jak podkreślił Michał Burbelka, Dyrektor Szpitala, o dotację z budżetu wnioskował Bogdan Rzońca, Poseł na SejmRP i jemu należą się podziękowania, że zakup karetki udało się sfinalizować.

Zakończono również inwestycję prowadzoną od 2017 roku, polegającą na dostosowaniu budynku szpitala do przepisów przeciwpożarowych. W ramach inwestycji dokonano ekspertyzy dla szpitala w zakresie nowego podziału na strefy pożarowe i kategorie zagrożenia, rozbudowano instalację oświetlenia awaryjnego i kierunkowego oraz instalację sygnalizacji pożaru SAP. Dzięki temu budynek szpitala spełnia wymagania pod względem bezpieczeństwa pożarowego. Całkowity koszt tej inwestycji to 1 107 000,00 zł, w tym 1 062 785,22 zł stanowiła dotacja ze środków Powiatu Jasielskiego, a 44 214,78 zł to środki własne szpitala.

W wydarzeniu udział wzięli: Alicja Zając – Senator RP, Bogdan Rzońca, Poseł na Sejm RP, Adam Pawluś – Starosta Jasielski, Andrzej Stachurski – Etatowy Członek Zarządu Powiatu, Stanisław Zając – Członek Zarządu Powiatu oraz przedstawiciele Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, na czele z Michałem Burbelką – Dyrektorem Szpitala. Wszyscy podkreślali jak ważne dla właściwego funkcjonowania służby zdrowia jest doposażanie placówek leczniczych w nowoczesny i profesjonalny sprzęt.
Adam Pawluś, Starosta Jasielski wyjaśnił: Inwestycja polegająca na dostosowaniu budynku szpitala do przepisów przeciwpożarowych była długo oczekiwana i jest niezbędna dla bezpieczeństwa pacjentów i personelu szpitala. Bez tej inwestycji nie byłby możliwy odbiór i uruchomienie kolejnej inwestycji związanej z przebudową bloku operacyjnego.