Drukuj

1. W Wydziale Inwestycji tworzy się :

  • Referat Inwestycji i Remontów,
  • Referat Zamówień Publicznych

2. Do podstawowych zadań Referatu Inwestycji i Remontów należy w szczególności:

  • opracowywanie planów i programów inwestycyjnych dla jednostek organizacyjnych Powiatu - w uzgodnieniu z ich kierownikami,
  • opracowywanie propozycji zadań inwestycyjnych do projektu budżetu Powiatu w oparciu o potrzeby zgłaszane przez jednostki organizacyjne Powiatu,
  • opracowywanie propozycji przedsięwzięć w zakresie inwestycji i remontów do Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu w oparciu o potrzeby zgłaszane przez jednostki organizacyjne Powiatu,
  • prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad Powiatowym Zarządem Dróg w Jaśle,
  • przygotowywanie inwestycji realizowanych przez Powiat, z wyłączeniem inwestycji w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem w niezbędnym zakresie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi Powiatu, z wyłączeniem Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, w trakcie prowadzonych w tych jednostkach inwestycji i remontów, 
  • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami, wymaganej ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
  • przygotowywanie projektów umów o prace projektowe, umów z wykonawcami robót budowlanych, umów o nadzór inwestorski lub zastępstwo inwestorskie,
  • realizacja obowiązków i praw inwestora wynikających z ustawy prawo budowlane,
  • współdziałanie z Wydziałem Finansowo-Księgowym w zakresie realizacji finansowej poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sprawowanie nadzoru nad realizacją i rozliczaniem zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych przez Powiat,
  • bieżące monitorowanie i weryfikacja zadań inwestycyjnych realizowanych przez Powiat,
  • merytoryczne prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji z budżetu Powiatu na zadania dotyczące inwestycji i remontów oraz bieżącego utrzymania dróg, w tym w szczególności przygotowywanie umów i kontrola terminowości,
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji drogowych i remontów dróg,
  • uczestniczenie w przygotowywaniu i realizacji przez Biuro ds. Pozyskiwania Funduszy projektów finansowanych ze środków pomocowych, dotyczących inwestycji i remontów,
  • opracowywanie i realizacja planów remontów, w tym w szczególności budynków i lokali użytkowych, prowadzonych przez Starostwo i jednostki organizacyjne Powiatu,

3. Do podstawowych zadań Referatu Zamówień Publicznych należy w szczególności:

  • przygotowywanie i koordynowanie całości postępowań dotyczących udzielania zamówień publicznych realizowanych w Starostwie według zasad, trybów i procedur określonych ustawą Prawo zamówień publicznych,
  • przygotowywanie umów związanych z udzieleniem i realizacją zamówień publicznych we współpracy z komórkami organizacyjnymi Starostwa, które zleciły udzielenie zamówienia publicznego,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
  • opracowywanie sprawozdań i informacji o dokonanych zamówieniach publicznych,
  • sprawowanie nadzoru nad stosowaniem przez poszczególne komórki organizacyjne Starostwa i jednostki organizacyjne Powiatu ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • udzielanie pomocy i instruktażu komórkom organizacyjnym w zakresie procedur udzielania zamówień publicznych.

Naczelnik: Ewa Dubiel

tel. 13 44 86 408, pok.305

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wytworzony przez: Paweł Szot (Informatyk)
Nadrzędna kategoria: Starostwo Powiatowe
Kategoria: Struktura organizacyjna
Odsłony: 1854

Brak załączników.

Opis zmianDataOsobaPorównaj
Artykuł został wytworzony. poniedziałek, 24, październik 2016 10:48 Paweł Szot
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 22, styczeń 2018 14:05 Paweł Szot