karta informacyjna wg stanu na dzień 15.11.2019
Podstawa prawna:
Art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. 2017 r. poz. 1161.)
Wymagane dokumenty:
1.Wniosek
2. Mapa zagospodarowania wyrobiska poeksploatacyjnego wraz z opisem przeprowadzonych prac rekultywacyjnych.
3.Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa (lub kserokopia potwierdzona urzędowo za zgodność z oryginałem).
Formularz/wnioski do pobrania:
Nie
Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie decyzji w sprawach rekultywacji–10 zł.
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa – 17 zł.
Opłaty skarbowej można dokonać w kasie Urzędu Miasta w Jaśle ul. Rynek 12 lub na rachunek bankowy :
Bank Spółdzielczy w Bieczu, Oddział w Jaśle 33 8627 1011 2001 0048 6891 0003
Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku.
Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa pok. nr 208, tel. (13) 4486452.
Miejsce składania dokumentów:
Osobiście w Punkcie Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Jaśle, ul. Rynek 18, (parter)
Pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło.
Termin załatwienia sprawy:
W ciągu 1 miesiąca od daty uzyskania stosownych opinii wydanych przez właściwe organy wymienione w art. 22 ustawy
z 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krośnie za pośrednictwem Starosty Jasielskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych jest:
Starosta Jasielski, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych:
Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 218;
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu uznania rekultywacji za zakończoną.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest obowiązek ciążący na Administratorze wynikający z ustawy z dnia
3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz konieczne do uznania rekultywacji za zakończoną. Dane osobowe przetwarzane będą w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej.
Odbiorcami danych będą: Wójt i Okręgowy Urząd Górniczy.
Dane będą przetwarzane przez czas określony przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach zgodnie z uznaną kategorią archiwalną BE5.
Posiadają Państwo następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii – na podstawie art. 15 RODO,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych – na podstawie art. 16 RODO,
- prawo żądania usunięcia danych osobowych – na podstawie art. 17 RODO,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych – na podstawie art. 18 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego wydawania decyzji, w tym profilowania.